Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ Χ.Κ.ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ 26/10

Λίγο πριν ετοιμαστεί το πρώτο μας άρθρο για την φετινή χιονοδρομική περίοδο θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες (26/10) από τις εκτεταμένες εργασίες που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στο Χ.Κ.Καλαβρύτων. Πριν σχολιάσουμε οτιδήποτε λοιπόν ας αφήσουμε κατ αρχήν τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους:

ΣΤΥΓΑ



9 σχόλια:

Τη 5:37 μ.μ., Οκτωβρίου 27, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Βασίλη, ωραίες οι φώτος σου, ας ελπίσουμε να προλάβουν να τελειώσουν. Υπάρχει ένδειξη για πότε ?

Αντώνης.

 
Τη 1:40 μ.μ., Οκτωβρίου 29, 2006 , Ο χρήστης Blogger Βασίλης Κοκκότης είπε...

Αν δεν κάνει τίποτα ξαφνικό ο καιρός, το πολύ μέχρι το τέλος Νοεμβρίου πρέπει να είναι σχεδόν έτοιμα.(σίγουρα θα μείνουν κάποια τελειώματα για του χρόνου , αλλά αυτό είναι ευλογο για ένα τόσο μεγάλο έργο)Η αλήθεια είναι πως προέκειψαν αρκετές δυσκολίες και κάποιες ατυχίες με τα μηχανήματα αλλά υπάρχει αισιοδοξία για το καλύτερο. Αλλοστε ήταν να μην γίνει η αρχή...

 
Τη 4:48 μ.μ., Οκτωβρίου 30, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κατατοπιστικότατες οι φωτογραφίες...

Ομολογουμένως τα έργα χρειάζονταν για την ομαλότερη και κυρίως ασφαλέστερη διεξαγωγή χιονοδρομικών δραστηριοτήτων.Επειδή,τυχαίνει να έχω δει τα έργα από κοντά έμεινα εντυπωσιασμένος από την έκτασή τους και κυρίως το πόσο μαύρα χάλια ήταν πριν οι πίστες και βασικά το ρέμα της Στύγας 2 και πόσο ανάγκη υπήρχε.
Το στοίχημα τώρα που απομένει είναι να ολοκληρωθούν πριν χιονίσει,κάτι για το οποίο λογικά η διεύθυνση θα έχει προβλέψει.

Βασίλη με την εγκατάσταση του νέου τερματικού της Άρτεμις πως πάνε τα πράγματα?

Ας έχουμε ένα καλό χειμώνα και ας ελπίσουμε ότι θα δρομολογηθεί και η αντικατάσταση των παλαιών αναβατήρων,ώστε σε συνδιασμό με τα χωματουργικά να μιλάμε πλέον για ένα εξαιρετικό χ/κ από κάθε άποψη.

Ευχαριστούμε για το φωτορεπορτάζ Βασίλη
,zox

 
Τη 1:54 π.μ., Οκτωβρίου 31, 2006 , Ο χρήστης Blogger Βασίλης Κοκκότης είπε...

Και η Άρτεμις προχωράει. Αυτή την περίοδο ρίχνουν τo μπετό για τον πυλώνα. Δεν μπορώ να πω όμως ακόμα με σιγουριά αν θα είναι όλα έτοιμα με την έναρξη της σεζόν. Μόλις όμως θα έχω νεώτερα θα ενημερώσω το blog.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

 
Τη 5:30 μ.μ., Οκτωβρίου 31, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ωραία όλα αυτά

Αλλά για ποιόν λόγω γίνονται όλα αυτά τα έργα !!??
Τι βελτιώνουν και που θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα !!???

Η Στύγα κλείνει εάν έχει πολύ αέρα και όταν τα καρεκλάκια αρχίσουν να ακουμπάνε το χιόνι στο περιβόητο σημείο και όταν είναι σε πλήρες φορτίο εάν δεν χαλάσει θα κάνεις 45 λεπτά ανάβαση στο καρεκλάκι και 40 λεπτά στην ουρά. Με το που κλείσει η Στύγα η Άρτεμης μπλοκάρει από κόσμο και να είσαι τυχερός να μην είναι χαλασμένη και αυτή , τα τελευταία χρόνια σπάει συνέχεια κάποιο γρανάζι άμα θυμάμαι καλά και βγαίνει μέρες ή και βδομάδες εκτός. Η Δάφνη τι να σου κάνει ένας μονός απλός συρόμενος αναβατήρας που τα Σ/Κ έχει ουρά και θα κληθεί να εξυπηρετήσει τον επιπλέω κόσμο από την καινούρια πίστα της Άρτεμης , ο Αχιλλέας πάντα μποτιλιαρισμένος ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ
Εάν τα έργα αυτά γίνονται για να τραβήξουν περισσότερο κόσμο τα ΣΚ τότε τα πράγματα θα γίνουν ποιο σκούρα από τι είναι τώρα
Τις καθημερινές μπορεί να είναι καλά και να κανονίσεις άδεια καθημερινή για να πας καλή φάση αλλά στατιστικά ξέρεις ότι το χ/κ δεν θα λειτουργεί ή δεν θα λειτουργούν η Στύγα και η Άρτεμης
Και όπως κάθε χρόνο η ενημέρωση από το χ/κ για την κατάσταση που επικρατεί είναι ελλιπείς και ορισμένες (κατά λάθος πιστεύω) λανθασμένη ?παραπλανητική, κάθε χρόνο η κάμερα δουλεύει το καλοκαίρι και το χειμώνα χαλάει


Κουράστηκα μια από τα ίδια

Αλλά για ποιόν λόγω γίνονται όλα αυτά τα έργα !!??

Ίσως μία ανάλυση από κάποιους ποιο ιδικούς ή από αυτόν ή αυτούς που έκαναν την μελέτη για τα έργα που γίνονται πώς θα βοηθήσουν την αποσυμφόρηση των αναβατήρων τα Σ/Κ θα βοηθούσε να κατανοήσουμε το τι γίνεται

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω για άλλη μία φορά το θέμα της επένδυσης των μεταλλικών κολόνων στήριξης των αναβατήρων με πέτρα, εάν και κατά πόσο είναι επικίνδυνη η ενέργεια αυτή, εάν δίνει την δυνατότητα για περιοδικό έλεγχο καταλληλότητας και φθορών , βλαβών, στα μεταλλικά και μη μέρη. Εάν υπάρξει μία βλάβη σε μια βάση ή κολόνα στήριξης πως θα εντοπιστεί έγκαιρα !!!????

Επίσης για όλα αυτά τα έργα, υπάρχει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο βάση του οποίου θα πιστοποιηθούν για την καταλληλότητας τους!!!???

Υπάρχει μηχανικός κατάλληλος ο οποίο επιβλέπει τα έργα τα ποία γίνονται και παραδίδονται στο χιονοδρομικό κέντρο !!??? ο πυλώνας ο οποίος θα εγκατασταθεί και η μεταφορά του τερματικού της Άρτεμης θα παραδοθούν στο Χ/Κ μετά από έλεγχο από κάποιο εξουσιοδοτημένο άτομο με υπογραφή με όποιες έφθινες συνεπάγεται αυτό !!???
Αυτό το λέω διότι πρόπερσι εάν θυμάστε το τερματικό της Στύγας παραδόθηκε από την κατασκευάστρια εταιρία μετά από συντήρηση με μία βίδα λιγότερη και σε εμφανές σημείο , παρόλα αυτά η ανεπίσημη απάντηση από τι έμαθα που δόθηκε μετά από ερώτηση μελών του sc προς τον Δ. του χ/κ ήταν ότι έτσι το παρέδωσε η εταιρία , οπότε το ερώτημα είναι για τα έργα που γίνονται υπάρχει κάποια επίσημη ευθύνη του χ/κ.

METERO

 
Τη 6:50 μ.μ., Οκτωβρίου 31, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

29/10/2006 10:29:41 πμ - Ανώνυμη ‘χιονοδρομία’ στο διαδύκτιο...

Μια περίεργη ιστοσελίδα, που ασχολείται ? υποτίθεται ? με την ελληνική χιονοδρομία, εμφανίστηκε πρόσφατα στο διαδύκτιο. Στην κεντρική της σελίδα, στο forum και στο chat room υπάρχουν πληροφορίες και ανταλλάσονται απόψεις και για το Χ.Κ.Καλαβρύτων. Παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας, οι γνωστοί?άγνωστοι ‘διαχειριστές’ αυτής της ιστοσελίδας αρνούνται να μας δώσουν τα στοιχεία τους. Ποιοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και τί συμφέροντα εξυπηρετούν? Ο χώρος της ελληνικής χιονοδρομίας δεν αξίζει τέτοιες συμπεριφορές...



Η ελληνική χιονοδρομία δυστυχώς κάθε χρόνο πάει από το κακό στο χειρότερο, τα χ/κ ως δημοτικές επιχειρήσεις Α.Ε., περιμένουν τις επιδοτήσεις από την όποια κυβέρνηση για να κάνουν κάποια υποτυπώδη έργα, ενώ από τα έσοδα της λειτουργία τους είναι άγνωστο εάν πηγαίνει έστω και ένα μέρος τους για ανάπτυξη σε χιονοδρομικό εξοπλισμό.

Καμία ουσιαστική επένδυση σε αναβατήρες και σε εξοπλισμό για την λειτουργία ενός χιονοδρομικού χώρου, ελλιπής και υποτυπώδη συντήρηση αναβατήρων, ακατάλληλοι και παλαιωμένοι αναβατήρες, ελλιπή μέτρα ασφάλειας και εποπτείας και ποιος ξέρει με ποιο αίσθημα ευθύνης δεδομένου έλλειψης Ελληνικού νομοθετικού πλαισίου σχετικά με την λειτουργία των χκ , λειτουργούν τα χκ στην Ελλάδα. Που ξεκινάνε και τελειώνουν οι εύθηνες και υποχρεώσεις τους !!???

Αλλά παρόλα αυτά τα σαλέ έχουν μετατραπεί στις μεγαλύτερες καφετέριες και ντίσκο της Ελλάδας με τις ακριβότερες τιμές σε καφέ και φαγητό, τα εισιτήρια των αναβατήρων με υποπολλαπλάσια παροχή υπηρεσιών , έχουν ξεπεράσει και αυτά των Αλπικών χιον.κέντρων, τιμές απλησίαστες για την Ελληνική νεολαία.

Δυστυχώς το management το οποίο επικρατεί στα Ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα το οποίο σε ορισμένα έχει ανατεθεί σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το άθλημα, δεδομένου ότι δεν ασχολούνται με το άθλημα, αποσκοπεί στην κερδοσκοπία προς όφελος τοπικών παραγόντων και όχι στην υγιείς κερδοφορία και ανάπτυξη των κέντρων διότι δεν έχει βραχυπρόθεσμο κέρδος.

Εάν υπήρχε ενδιαφέρον για την χιονοδρομία, από αυτούς που ασχολούνται και καθορίζουνε με τα έργα και τις αποφάσεις τους την τύχη της χιονοδρομίας, θα βρίσκανε τρόπο να βρουν επενδυτές για την ανάπτυξη της αλλά πρώτα πρέπει να μάθουν να κάνουν σκι και τη προσφέρει αυτό και το πιθανότερο να χάνανε την δουλειά τους ως άσχετοι με το αντικείμενο.

 
Τη 6:58 μ.μ., Οκτωβρίου 31, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Τα έργα τα οποία γίνονται στο βουνό είναι εγκεκριμένα από το δασαρχείο βάση κάποιο μελετών που έχουν υποβληθεί !!??? π.χ. περιβαλλοντολογικής μελέτης

Υπάρχει αριθμός άδειας των έργων !!???
Αριθμός άδειας οικοδομής για τα τσιμέντα για τον νέο πυλώνα ???

Και αυτό γιατί έτσι και δεν υπάρχουν φανταστείτε άμα γίνει κάποια καταγγελία υπάρχει ενδεχόμενο το κέντρο να μην λειτουργήσει και αυτό δεν θα άρεσε σε κανένα νομίζω

 
Τη 2:38 μ.μ., Δεκεμβρίου 08, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Βασίλη,
όπως παντα καλή ενημέρωση - αλλά μήπως ελλειπής;
Η μεγάλη απορία είναι, ότι όπως γνωρίζουμε ο αναβατήρας (κινητήρας) Αρτεμις ήταν ήδη αδύναμος (εκ κατασκευής) σε σχέση με το μήκος του - ένας απο τους λόγους που συχνά χάλαγε.
Τώρα με μεγαλύτερο μήκος και μεγαλύτερη καταπόνηση, πως θα ανταποκριθεί; Χωρίς αναβάθμιση του αναβατήρα η επέκταση κατά ένα πυλώνα μάλλον πιο πολλά προβλήματα θα δημιουργήσει ... Απορώ που δε το σκέφτηκες, δε το αναφέρεις.
Φιλικά, Χρήστος

 
Τη 1:13 π.μ., Δεκεμβρίου 12, 2006 , Ο χρήστης Blogger Βασίλης Κοκκότης είπε...

Χρήστο κοιτάζοντας και πάλι το άρθρο διαπίστωσα ότι δεν έχεις καθόλου άδικο σε αυτά που μου επισημαίνεις.
Ενώ αναφέρομαι στα προβλήματα του αναβατήρα Στύγα δεν κάνω καθόλου αναφορά στον αναβατήρα Άρτεμις. Δυστυχώς αυτή η πτυχή του θέματος μου διέφυγε τελείως.. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα και «αδυναμία» . Ίσως εκτός από το μήκος πρόβλημα να αποτελεί και η κλίση. Στο Εξωτερικό συνήθως χρησιμοποιούνται σε λιγότερο κάθετες κλίσεις. Για το αν έχει γίνει κάτι σε σχέση με την αναβάθμιση ή διόρθωση του προβλήματος του αναβατήρα θα το ερευνήσω και θα σας ενημερώσω.
Ευχαριστώ και πάλι για την επισήμανση και επί τις ευκαιρίας θα ήθελα να ζητήσω από όλους τους φίλους αναγνώστες του blog αν διαπιστώνουν πως κάτι σημαντικό έχει παραλειφθεί στα άρθρα του «Χιονοδρόμου» ή διαφωνούν με κάποιες από τις απόψεις της στήλης να μην διστάσουν να μας στείλουν τις επισημάνσεις ή τις αντιρρήσεις τους.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα