Πέμπτη, Φεβρουαρίου 23, 2006

ΤΟ Χ.Κ.ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΩΝ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μια από τις καλύτερες χρονιές στην ιστορία του διανύει μέχρι ώρας το Χ.Κ.Καλαβρύτων καθώς όλα δείχνουν πως υπάρχει αντιστροφή του ιδιαίτερα αρνητικού κλήματος της περσινής χρονιάς ανάμεσα στους χιονοδρόμους οι οποίοι άρχισαν και πάλι να επισκέπτονται τακτικά την περιοχή μας.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής έπειτα από τον σάλο που είχε ξεσπάσει το φθινόπωρο σε συνδυασμό με την συνεχή σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό(σε σχέση πάντα με τα προηγούμενα έτη) λειτουργία πιστών όπως η Στύγα και η Άρτεμης οι οποίες στην ουσία είναι πόλος έλξης για να επισκεφθεί κανείς το Χ.Κ.Καλαβρύτων.
Ο καιρός από την πλευρά του βοήθησε ιδιαίτερα την όλη ανάκαμψη καθώς τα χιόνια δεν έλειψαν μετά την πρωτοχρονιά από τον Χελμό αλλά και τα Σ/Κ ο καιρός σε γενικές γραμμές βοήθησε ώστε να μην υπάρξουν ιδιαίτερα προβλήματα στην λειτουργία του κέντρου.
Την φετινή χρονιά επίσης είδαμε επιτέλους και πάλι κόσμο τις καθημερινές , κάτι το οποίο είχαμε ξεχάσει τα δυο τελευταία χρόνια λόγο της χωρίς εξήγηση εμμονή στην αποτυχημένη τιμολογιακή πολιτική των 22 euro. Το βουνό πλέον σφύζει και τις καθημερινές από skier & Snowboarder φέρνοντας έτσι περισσότερα έσοδα στο Χ/Κ , στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται γύρω από αυτό αλλά και γενικότερα στην περιοχή. Όλο αυτό είναι ένα καλό μάθημα για όσους ασχολούνται με την διοίκηση αλλά και διεύθυνση της δημοτική επιχείρησης ώστε άλλη φορά να λαμβάνουν νωρίτερα τα μηνύματα της αγοράς και να προσαρμόζονται ανάλογα χωρίς να χρειάζονται ακρότητες ή εντάσεις.
Μήπως η ομολογουμένως καλή φετινή έως ώρας πορεία δεν συνοδεύθηκε από προβλήματα;
Σίγουρα όχι. Και τεχνικά προβλήματα υπήρξαν ιδιαίτερα στον αναβατήρα Στύγα και κάποιες γκρίνιες κυρίως γι αυτό από τον Φεβρουάριο και μετά είδαν το φως της δημοσιότητας στο διαδίκτυο .
Ωστόσο επειδή η ματιά μας θέλουμε να είναι πάντοτε θετική και να τονίζουμε τα αρνητικά μόνο όταν αυτά «βγάζουν πραγματικά μάτι» θα θέλαμε να τονίσουμε τις φιλότιμες και άμεσες προσπάθειες που είδαμε από το προσωπικό και την διεύθυνση του κέντρου στην γρήγορη αποκατάσταση των ζημιών και στην γενικότερα καλή λειτουργία του Χ/Κ την φετινή χρονιά.
Ίσως βέβαια κάποιος πει πως το να λειτουργεί το ανθρωπίνως δυνατόν σωστά ένα Χ/Κ με της πίστες στην ώρα τους στρωμένες και σηματοδοτημένες , τα λιφτ σε λειτουργία και τις τιμές λογικές θα έπρεπε να είναι αυτονόητο και όχι μια ευχάριστη έκπληξη. Άλλωστε στην ανοιχτή αγορά η σωστή και ασφαλής λειτουργία θεωρείτε μονόδρομος για την επιτυχία ή την αποτυχία μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών - διασκέδασης.
Αν και συμφωνούμε με αυτή την άποψη , λαμβάνοντας υπόψη την χώρα την οποία ζούμε , την νομική μορφή της εν λόγο επιχείρησης και φυσικά το πρόσφατο παρελθόν μάθαμε να μην θεωρούμε τίποτα δεδομένο και επαναπροσδιορίζοντας ξανά και ξανά τι τελικά είναι αυτονόητο ή όχι , να χαιρόμαστε με την κάθε πρόοδο που επιτυγχάνεται και να είμαστε αρωγοί της.
ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ :
Και μιας και ξεκινήσαμε κουβέντα για αυτονόητα θα θέλαμε να αναφέρουμε κάτι το οποίο μας στενοχώρησε ιδιαίτερα την εβδομάδα που πέρασε και θα πρέπει να προβληματίσει ιδιαίτερα όσους ασχολούνται και αγαπάνε αυτή την επιχείρηση πνοής για τον τόπο μας.
Τις τελευταίες μέρες στο διαδύκτιο και κυρίως στον χώρο συζήτηση ή Forum του γνωστού κόμβου Snow report.gr αρκετοί χρήστες χιονοδρόμοι διαμαρτυρήθηκαν έντονα και εξέφρασαν άλλοι κομψά και άλλοι άκομψα ή κάποιοι πιο αγανακτισμένοι ακόμα και υβριστικά τα παράπονά τους όσον αφορά την λειτουργία του Χ.Κ.Καλαβρύτων για ένα συγκεκριμένο Σ/Κ. Όλο αυτό φυσικά δημιούργησε ένα πολύ αρνητικό κλίμα το οποίο για άγνωστο λόγο η διεύθυνση του κέντρου θεώρησε καλό να δυναμιτίσει με μια επιστολή που απέστειλε με fax στον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας κ.Πάνο Βατικιώτη ζητώντας του τα πλήρη στοιχεία (!!!) κάποιων χρηστών επιφυλασσόμενοι παντός νόμιμου δικαιώματος...κτλ.
Όπως είναι κατανοητό η κίνηση αυτή βάρυνε ακόμα περισσότερο το κλίμα και αντί να ηρεμίσει την κατάσταση την όξυνε περισσότερο.
H στήλη «Χιονοδρόμος» ξεκάθαρα τάσσεται ενάντια σε κάθε υβριστική, ψευδή και απειλητική επίθεση, προφορική (βλέπε άρθρο μας «Διάλογος Πεζοδρομίου») ή γραπτή ενάντια σε άτομα και επιχειρήσεις.
Όταν αυτό συμβαίνει σε ένα forum του internet υπεύθυνος για να σβήνει αυτά τα μηνύματα και να συνετίζει (όχι να λογοκρίνει) τους χρήστες είναι ο Moderator ή διαχειριστής της ηλεκτρονικής σελίδας. Ο ιδιοκτήτης του forum αν πραγματικά θέλει να υπάρχει επίπεδο στην σελίδα του είναι υποχρεωμένος να ελέγχει τέτοια μηνύματα.
Ωστόσο θεωρούμε πέρα για πέρα άστοχη την ενέργεια της διεύθυνσης του Χ.Κ.Καλαβρύτων να ζητήσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και να δυναμιτίσει έτσι το κλίμα με απειλές μηνύσεων κ.ο.
Τα forum του internet είναι ένας ελεύθερος χώρος συζήτησης όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει κριτική και να πει την γνώμη του για οποιαδήποτε ζήτημα αρκεί αυτό να γίνετε στα ανεκτά πλαίσια που θέσαμε παραπάνω. Αυτό δεν εξαιρεί τα παράπονα που μπορεί να εκφράσει κανείς με έντονο ή και γλαφυρό ακόμα τόνο. Για μια διορατική διεύθυνση Χ/Κ αυτό θα μπορούσε να αποτελεί εργαλείο βοήθειας για την βελτίωση παραλείψεων αλλά και δωρεάν προβολής .
Για το Χ/Κ Καλαβρύτων τα forum του internet μοιάζουν εφιάλτης και εχθρός ενώ με σωστό χειρισμό θα μπορούσαν να είναι η καλύτερη διαφήμιση και ο μεγαλύτερος σύμμαχος. Ένα θαυμάσιο παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους διευθυντές Χ/Κ είναι ο πρώην διευθυντής του Χ.Κ.Πηλίου Πάνος Δρίβας ο οποίος με εξαίρετους χειρισμούς δημοσίων σχέσεων στα forum του διαδυκτυου είχε ανεβάσει τις «μετοχές» του γερασμένου Χ.Κ.Πηλίου στο κατακόρυφο . Απαντώντας με λογικό τρόπο στα λογικά παράπονα , εκθέτοντας με τον τρόπο του ακόμα και τον κάθε ανεγκέφαλο που δεν ήξερε τι έγραφε , διαφήμιζε με τον καλύτερο και φθηνότερο μέσο το Χ.Κ. που εργαζόταν.
Το να στραφεί τώρα νομικά οποιαδήποτε επιχείρηση εναντίων διαμαρτυρόμενων πελατών μοιάζει κακόγουστο αστείο , άσε που θα αποτελούσε και παγκόσμια πρωτοτυπία . Αν κάποιοι αρέσκονται μόνο σε επαίνους και αντιπαθούν όσο τίποτα την κριτική τότε ας μην απορεί κανείς γιατί δεν μπορούν τόσα χρόνια να βελτιωθούν και να γίνουν καλύτεροι.

Κλείνοντας θα θέσουμε και μερικά ερωτήματα τα οποία όμως θα απαντήσουμε σε κάποιο επόμενο άρθρο μας μιας και το θέμα είναι μεγάλο και ιδιαίτερα σημαντικό.

Όταν κάποιος πελάτης έχει κάποιο παράπονο από το Χ/Κ Καλαβρύτων που μπορεί να απευθυνθεί ;
Πως αυτός ο πελάτης αντιμετωπίζετε στο Χ.Κ.Καλαβρύτων ;
Υπάρχει κουτί παραπόνων ή κάτι αντίστοιχο που να φθάνει απευθείας στο Δ/Σ του Χ.Κ.Καλαβρύτων ή όλα αρχίζουν και τελειώνουν σε κάποιον διευθυντή;
Το Δ.Σ του Χ.Κ.Καλαβρύτων έχει εικόνα του τι γίνετε στο βουνό , στα Forum του internet και στα καταστήματα ενοικιάσεων σκι που επιστρέφουν οι χιονοδρόμοι ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι;


Έως τότε ελπίζουμε να έχουν ηρεμήσει τα πράγματα στο διαδίκτυο συστήνοντας στους υπευθύνους του Χ.Κ.Καλαβρύτων να χειρίζονται τέτοια λεπτά ζητήματα με περισσότερη ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!

______________________________________________________
(Δημοσιεύθηκε στην «Εβδομάδα των Καλαβρύτων» Αρ.φυλ.278 την Τετάρτη 22/02/2006)

5 σχόλια:

Τη 1:33 μ.μ., Φεβρουαρίου 23, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Που βρίσκεται το άρθρο "Διάλογος πεζοδρομίου"; Ευχαριστώ.
Συγχαρητήρια στον κ. Κοκκότη για τη σελίδα αυτή.

 
Τη 2:37 μ.μ., Φεβρουαρίου 23, 2006 , Ο χρήστης Blogger Βασίλης Κοκκότης είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια .
Το άρθρο μας «Διάλογος Πεζοδρομίου» δεν βρίσκετε στην ηλεκτρονική έκδοση της στήλης.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Εβδομάδα των Καλαβρύτων αρ.φυλ.270 (τηλ. Εφημερίδας 2610278888)

 
Τη 7:26 μ.μ., Φεβρουαρίου 24, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ριξτε και μια ματιά στο forum, στο κομμάτι που αφορά το χ.κ. φαλακρού. Εκανα μια διαμαρτυρία για την υποτιθέμενη έκπτωση που θα έπρεπε να έχω με την snowreportcard. Κανείς δεν μπήκε στη διαδικασία να απαντήσει. Οι δημόσιες σχέσεις, με τη σωστή τους έννοια, είναι κατι άγνωστο στην Ελλάδα.Η κοροϊδία και το άρπα κόλλα όμως κυριαρχούν.
Πολυ καλό blog.Ευχαριστώ

 
Τη 9:06 π.μ., Φεβρουαρίου 25, 2006 , Ο χρήστης Blogger Βασίλης Κοκκότης είπε...

Επειδή το θέμα αυτό έχει να κάνει κυρίως με την συνεργασία του Snowreport.gr με τα χιονοδρομικά και τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται στην SnowreportCard θα σε συμβούλευα να ζητήσεις εξηγήσεις αρχικά από το Snowreport. Τηλεφώνησε στο 210-3617790 ζήτησε τον κ.Βατικιώτη και εξήγησέ του την όλη κατάσταση. Θεωρώ πως για λόγους αξιοπιστίας θα ενεργήσει άμεσα και θα ξεκαθαριστεί το ζήτημα. Σε περίπτωση που δεν συμβεί αυτό εκτίθεται όχι μόνο το Χ.Κ.Φαλακρού αλλά και η εταιρία του. Μάλλον αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να μην υπάρξουν παρόμοια φαινόμενα και οι εκπτώσεις να είναι πραγματικές.

Τέλος θέλω να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια.

 
Τη 1:14 π.μ., Φεβρουαρίου 28, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ.
ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα