Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

Σχέση Χιονοδρόμων - Προσωπικού Χ/Κ

Η στήλη «Χιονοδρόμος» στην εφημερίδα «Εβδομάδα των Καλαβρύτων» ετοιμάζει ένα αφιέρωμα για την σχέση των ελλήνων Χιονοδρόμων με το προσωπικό των Χ/Κ της χώρας ("λιφτιέριδες" , πιστέρ , εκδοτήρια κτλ ) και θα ήθελε την βοήθειά όλων σας.

Θα θέλαμε να καταγράψετε την άποψή σας , τις θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σας καθώς και το πώς θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται οι υπάλληλοι στα Χ/Κ. Τέλος θα ήθελα να μην παραλείψετε να καταγράψετε και σωστές ή λάθος συμπεριφορές χιονοδρόμων απέναντι σε υπαλλήλους Χ/Κ ώστε το θέμα να έχει πλήρη διάσταση.(δηλαδή να αγγίξει και την κουλτούρα του Έλληνα Χιονοδρόμου)

Οι απόψεις σας θα μας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος. Ευχαριστούμε εκ τον προτέρων για την συνεργασία σας.

« Χιονοδρόμος»

3 σχόλια:

Τη 8:56 π.μ., Φεβρουαρίου 14, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ονομάζομαι Νίκος Βέμπος και είμαι φανατικός υποστηρικτής του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων, αφού κατά την εκάστοτε σαιζόν επισκέπτομαι ανελλιπώς το χιονοδρομικό κέντρο κάθε Σαββατοκύριακο και απολαμβάνω το εξαίρετο τοπίο, τις πανέμορφες off piste διαδρομές και τις αντικειμενικά καλές προδιαγραφές των εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού. Όσο για το φαγητό? απλά ακαταμάχητο σε όλες σχεδόν τις ταβέρνες της περιοχής.

Όσο και φανατικός να είμαι, όσο και να έχω δεσμούς με την περιοχή που «τραβάνε πίσω» 40 χρόνια, όσο και αν θέλω να στηρίξω το μέρος και να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, δεν μπορώ να μην σχολιάσω αρνητικά κάποιες κακές εμπειρίες που είχα στο χιονοδρομικό, οι οποίες εμπίπτουν ακριβώς στις κατηγορίες που ο Βασίλης Κοκκότης σχολιάζει στην εφημερίδα του Εβδομάδα των Καλαβρύτων.

Το πιο πρόσφατο γεγονός που θα ήθελα να σχολιάσω έγινε προχθές, 11 Φεβρουαρίου 2006 ημέρα Σάββατο.

Εδώ και περίπου οκτώ χρόνια ασχολούμαι με το snowboard και τελευταία συνηθίζω να προτιμώ τον αναβατήρα Άρτεμη και να ξεκινώ από εκεί τις καταβάσεις μου. Μου είναι πλέον γνωστό (και το έχω αποδεχθεί όπως φαντάζομαι ότι έχουν κάνει και πολλοί άλλοι snowboarders) ότι στο τέλος του ομώνυμου συρόμενου lift και εφόσον θέλει κανείς να χρησιμοποιήσει τις αριστερές πίστες, θα πρέπει να συμβιβαστεί με 30-40 μέτρα περπάτημα διότι η κλίση δεν βοηθά για να γλιστρήσεις προς την αρχή της κατηφόρας.

Αυτή τη φορά και λόγω της έντονης χιονόπτωσης των προηγουμένων ημερών, το ύψος του εδάφους στο σημείο αυτό είχε ανέβει αισθητά, με αποτέλεσμα οι χειρολαβές (άγκυρες) που επιστρέφουν για την κάθοδό τους από το ίδιο σημείο, να έχουν «κατέβει» αρκετά σε ύψος και να λειτουργούν σαν ελεύθερα ρόπαλα πάνω στα κεφάλια των ανυποψίαστων χιονοδρόμων που αποβιβάζονταν στο σημείο αυτό.

Αφού λοιπόν «έφαγα» στο κεφάλι την πρώτη άγκυρα και κατόρθωσα να αποφύγω στο τσακ την δεύτερη, στράφηκα στο ξύλινο κιόσκι του επόπτη του lift για να διαπιστώσω ότι ο υπάλληλος καθόταν μέσα στο κιόσκι με κλειστή την πόρτα.

Απευθύνθηκα σε αυτόν, ο οποίος βγήκε από το κιόσκι και αυστηρά αλλά ευγενικά του υπέδειξα ότι θα έπρεπε να εποπτεύει την κατάσταση και να προειδοποιεί τους πιο αργούς σκιέρ κατά την έξοδό τους, διότι εν τω μεταξύ και άλλοι είχαν φάει στο κεφάλι τις άγκυρες.

Η απάντησή του ήταν «να μην κάθεστε πολύ ώρα εκεί». Δεν ήθελα να δώσω άλλη διάσταση στο θέμα και περιμένοντας τον γιό μου που ανέβαινε με κάποια επόμενη άγκυρα, παρακολούθησα και άλλους να τρώνε τις άγκυρες στο κεφάλι όπου στο τέταρτο άτομο (μία κοπέλα) που την άκουσα να διαμαρτύρεται για το χτύπημα, βγήκα από τα ρούχα μου και της είπα ότι δεν φταις εσύ που δεν πρόσεξες, αλλά αυτός ο Μ?..ας που βρίσκεται εκεί μέσα και δεν εποπτεύει το σημείο έτσι ώστε να προειδοποιεί τον κόσμο.

Σε δευτερόλεπτα βγαίνει από το κιόσκι ένας νεαρός με κόκκινη ολόσωμη φόρμα ο οποίος, έχοντας ακούσει το σχόλιό μου, απευθύνθηκε επιθετικά σε εμένα ρωτώντας με «ποιος είπες ότι ευθύνεται εκεί μέσα ?» και φυσικά επανέλαβα ότι είχα πει, ότι «ευθύνεται ο Μ?.ας που είναι εκεί μέσα που δεν κάνει σωστά την δουλειά του». Η απάντηση ήρθε αποστομωτική.

Έλα εδώ να σου εξηγήσω εγώ ποιος είναι ο Μ?ας !!!!!!!

Να φάω και ξύλο δηλαδή, επειδή διαμαρτυρήθηκα.
Όπως και να έχει, και επειδή δεν έχω επιθετική φύση, αρκέστηκα να του επισημάνω ότι η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη, όντας υπάλληλος του χιονοδρομικού, να απειλεί με χειροδικία και να επιτίθεται σε επισκέπτη/πελάτη που διαμαρτυρήθηκε.

Το δε κλού της ιστορίας που την έκανε άκρως διασκεδαστική για μένα είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος από ότι μου είπε στην συνέχεια, δεν ήταν ο επόπτης του lift αλλά ένας pister ο οποίος βρισκόταν στο κιόσκι και ο οποίος με προθυμία είχε ανταποκριθεί στον χαρακτηρισμό μου !

Αμέσως από πίσω του φάνηκε ο πραγματικός επόπτης ο οποίος είπε ότι προφανώς ο χαρακτηρισμός που είχα απευθύνει στον pister , δεν προοριζόταν για τον pister αλλά για εκείνον !

Σαφέστατα και δεν του χάλασα χατίρι. Του επιβεβαίωσα ότι τελικά αυτός ήταν ο Μ?.κας που θα έπρεπε να προειδοποιεί τον κόσμο και ησύχασα.

Ούτως ή άλλως, οι διαστάσεις μου και η κατατομή μου δεν επιτρέπει σε πολλούς να με δουν ως εύκολο θύμα της «χειρονακτικής» επίλυσης κάποιας αντιδικίας.

Αν πάντως ήμουν εγώ στην θέση του συγκεκριμένου ανθρώπου, θα είχα αφήσει κατά μέρος την εγωιστική αντίδραση στην «ταπείνωση» μίας υπόδειξης και θα ανταποκρινόμουν άμεσα στην δίκαιη παρατήρηση βάζοντας ταυτόχρονα τον αθυρόστομο επισκέπτη στην θέση του ευγενικά.

Θέλω να συγχαρώ τον ΒΚ για την αξιέπαινη προσπάθεια που κάνει με την εφημερίδα αυτή προσπαθώντας να συνδράμει στην βελτίωση των υπηρεσιών και την τουριστική εικόνα της περιοχής.

Μια περιοχή η οποία πραγματικά συγκεντρώνει μεγάλη ποικιλία και αριθμό σημείων ενδιαφέροντος, μοναδικής φυσικής ομορφιάς αλλά και σημαντικής ιστορικής αξίας, αποτελώντας μια πραγματικά εξαιρετική επιλογή για αποδράσεις κάθε εποχής και διάρκειας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

ΝΒ

 
Τη 2:48 π.μ., Φεβρουαρίου 16, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

καλησπερα
ενω στα 3-5 πηγαδια γενικως ειναι ολοι ευγενικοι, ειδικοτερα οι μεγαλυτεροι σε ηλικια, υπαρχει ενας νεαρος σχετικα στο προσωπικο, ο οποιος ειναι αγενεστατος και ειρων. συνηθως βρησκεται στην βαση του πιατου επανω στην κορυφη..
εχει περιπου 2-3 χρονια που δουλευει στο χιονοδρομικο.απαραδεκτος.
παντως το κακο με τα χιονοδρομικα εχει παραγινει. κανεις δεν σεβεται κανεναν. ειδικοτερα οι δασκαλοι περνουν με τα μικρα τους οπως να ναι και δεν σεβονται καμια προτεραιοτητα. μιλαω για τα πηγαδια, αφου εκει πηγαινω συχνοτερα.
φιλικα
σταυρος δ.

 
Τη 12:59 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006 , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλή ιδέα αυτή θα έλεγα. Στο Φαλακρό που συχνάζω, οι υπάλληλοι στα λιφτ είναι ευγενικοί, εξυπηρετικοί και βοηθούν όταν χρειάζεται. Οι κοπέλες στα εισιτήρια η μια (αυτή με τα γυαλιά) είναι ευγενικότατη και εξυπηρετική. Οι άλλες όσες φορές είχα την ατυχία να με "εξυπηρετήσουν" συναίβησαν τα εξής: δεν έδωσαν πληροφορίες (ούτε καν ανακριβείς), συμπεριφορά δεν το συζητώ, νομίζουν ότι στο τσιφλίκι του μπαμπά τους δουλεύουν και φυσικά πρέπει να τις έχουμε υποχρέωση που μας κόβουν τις κάρτες

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα